Politica de retur
Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului"
In cazul in care doriti sa returnati produsele achizitionate, SC EVIX E59 SRL va garanteaza termenul de retur prevazut prin lege, si anume 14 zile de la primirea produsului.
Pentru a solicita un retur, urmati pasii de mai jos:
- Accesati sectiunea returnari si completati toate datele din formular.
- Notificati departamentul de Customer Service in scris la adresa contact@evix.ro, referitor la coletul pe care urmeaza sa il returnati.
- Expediati comanda de retur la adresa: Timisoara, Str. C. A. Rosetti nr. 21, Jud. Timis.
In termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea returului, veti fi notificat prin e-mail cu privire la statusul restituirii contravaloarii produsului/produselor returnat/(e), in contul specificat in Formularul de Retur
Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator.
In cazul in care ati primit un produs cu defect sau altul decat cel comandat, va rugam sa transmiteti solicitarea in scris la adresa contact@evix.ro, impreuna cu fotografiile produselor receptionate.
Daca doriti sa schimbati produsul cu o alta culoare/marime/model,va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa contact@evix.ro, in care se va specifica numarul comenzii, numele si prenumele complet, cat si produsul pe care il doritii la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, puteti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre dumneavoastra sau restituirea lor de catre noi.
Dupa confirmarea disponibilitatii produsului pe care il doriti la schimb, este necesar ca produsul original sa fie trimis catre noi printr-un curier la adresa: Timisoara, Str. C. A. Rosetti nr. 21, Jud. Timis.
Va rugam sa folositi un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate sau cu urme de uzura.
Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).
Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 4 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.